Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Selamat Tahun 2015
Jan 8, 2015 • 12:19:00 PM • 0 comments
Assalamuailaikum!! 



haaa , dah masuk tahun baru 2015. Baru 8hb , awal lagi tahun baru kan. Makkk aikkkkk.  Tak ada entry yang gempak lagi. Memang dasar tak feel nak update entry. Cakap jer kot aku nie 😝.

mood kadang okay kadang malas nak berentry,nak story mory pon time dia ngah otak berjiwa jer. HAHA

LAST UPDATE , 
bulan 11 tahun lepas? lepas tue, kau diam jer tuan belog?? what happen? hmmmmm. Mood ke manakah?? Ke mana semua story bagai nie?? susah jiwa tak kena sekarang. Nak update belog pun susah. Walhal, apps blog kat hepon aku nie ada her? mihhhmihhhh 


Nak salahkan siapa?? kah kah kah


Saja taruk pic last year , ekekekkeke! Apabila gue kekacip dah jadi tunang orang. Dalam pic tuh, aku jer still single. Dan ramai bertanya pasal status aku. heeeee 😂 Tak tahu nak cakap dah? Juz leh cakap kat kome-kome ;

TAK ADA JODOH. 

mengikut halusan jiwa, aku tahun lepas dah naik pelamin. Namun, maybe ada reason ALLAH aturkan. Dan aku anggap benda tuh, seperti diatas. InsyaAllah, ada jodoh yang tebaik. 

Dan, untuk geng kekacip ! 
Selamat Menjadi Tunangan Orang. Semua dah ada status sorang-sorang. Jaga-jaga , dis year omkeh. Lepas nie dah jadi "bini orang" kah kah kah. Tak ada dah nak single2 macam aku. Aku jer single, turn by turn. 😝😝 

kan kan ?? cong's ye u olls. 


Nota : 

simik2 ngada wak muka poyo 😜



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)