Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Tadaaaaa . ??? IM BACK
Nov 3, 2014 • 1:28:00 PM • 0 comments


lama menyepi .

.

.

.

.

tiada jawapan yang dapat aku suara kan? dulu bapak gila suka menaip , luahan rasa ;

segala raga .

entah ? sejak pupusnya acara-acara menaip nie . Aku dah MOVE ON dari berfikir. Even ada hari nak jer meluah apa yang rasa. Nak jer taruk puisi-puisi lapuk dari otok yang kadang ada ; HILANG .

secara sportan biasanya . 

.

.

sebenarnya ; aku dah pasrah . pasrah nak taruk cerita manis masin masam .

Mybe . 

Mybe . .

Aku cuba mencari dunia yang dulu ? Yang aku tidak asing lagi ?
gelak ketawa bersama mereka ; 

rindu geng-geng blogger . dalam masa yang sama mereka lah peneman jiwa aku mula-mula berblogging .

*menangis dalam hati*



just nak cakap :

kalau aku kembali dunia blog . mohon terima kembali ,

malu dah nak story mory bagai sekarang . 


setelah beberapa bulan , dan 2 bulan lagi nak masuk tahun baru. Entry 2014 
tak semegah mana pun ??

kelakar je kalau orang baca . KAU DAH KENAPA??

kasihan kat diri sendiri . HANYUT dalam dunia sendiri ~

PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)