Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Explorace , Karnival ASTRO FIESTA Mesra Belia Hulu Terengganu
Mar 31, 2013 • 8:52:00 AM • 0 comments

Lama betul tak bercoloteh kat sini kan , urhmm ! Kenapakah jiwa-jiwa tak macam dulu suka menaip bagai yang menusuk kepala . Sekarang ??

* menaip panjang pun dah lemau . nak memikirkan apa yang nak updatetd , walhal ? banyak sangat nak taip . ishk ishkk -- dah lama da kan tabiat malas begini . mohon menari dalam kepala jap , HAHA 


memaklumkan hari kejadian jumaat lepas , kami da geng 

Opss , join explorace ASTRO FIESTA 
team : KOMIHT GIRL
Sayang sep meroh! 
#tuudng merah aku punya pasal , nak style konon , ;)

walaupun kami dapat saguhati , tapi kesungguhan itu membuatkan kami bersedia melancar larian 100KM sejam. Perghhh! 46 minit macam aku jogging tanpa henti , dengan cuaca panas . Cuma kasihan kat si bambam aku tuh,berkerjaran sebab penat. 


My Beloved Bestie : Gura . Guya , Guyu :D
Its About FRIENDSHIP , Love them 


Oraite 
SAYA SUDAH MENJADI GUGURL 
kalau lah zaman budak-budak mana nak pakai macam nie , confirm aku failed bak berladies
Sungguh
Sekarang , kawan-kawan sengeh sebab aku jadi gugurl
sapa kenal zaman aku naka , dia tahu aku cam ane ?
walaweh , uhhhhhh :P



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)