Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Nami Cob Nobbler : Sudah racun aku , sudah !
Feb 4, 2013 • 3:48:00 PM • 0 comments

Mood : tak berapa nak rasa sekarang . siot !

sebulan sekali updated itu namanya P O Y O . dah macam terabai sayang sayang ku disini.
nian di hati mahu sahaja perasaan aku bercakap tuh , tertulis sahaja tak payah nak aku peram otak menaip segalanya. boleh kebegitu ?? kalau lah begitu ? aku rasanya ramai yang cakap kat depan falt screen yang comey . tersenyum tersengih . Yak!! 

semalam ,

aku baru jer habis baca si buku NAMI COB NOBBLER

 " Bau Semangat Anak Muda "

Perghhh ! Mampu tersenyum , sungguh tercuit . 

kadang-kadang aku rindu mahu ke gig , 
kadang-kadang aku mahu mereka yang suka bawak aku tempat jamming , itu dulu ?

Aku bukanlah penggila sangat , zaman nakal dulu ?
Aku layan gig , layan lepak bagai --- seronok sebab kawan-kawan yang awesome.

* sendu dengan gelak hilai , arghhhhh :( 

sebab dalam " Bau Semangat Anak Muda " itu ada nilai sendiri

entah , aku tak tahu apa si NAMI neh dah racun kepala aku dengan penulisannya .
Sungguh , kadang-kadang aku rasa feel dalam kepala aku tengah emosi . Tapi ??
kalau start baca novel dia ? kau akan rasa jiwa kau tengah tercampak kat dalam novel tuh.
Di awal permulaan , aku baca " AWEKS CHUCK TYLOR " ,  jiwa kelajuan aku mahu lagi mencari plak
" LELAKI EKSISTENSIAL " 

mungkin lepas nie KOLEKSI beliau jadi simpanan untuk aku
 baca ulang tayang beberapa kali.
bukan kelip kelip hati kalau kau tak menjiwai watak . 
Siapa yang pernah baca ?? Kau faham maksud aku kot?? 
Kalau tak rasa feel , aku cakap baik kau blah sahaja. 

Mungkin aku manusia yang paling ketinggalan bab menda macam nie , 
ya tak ya jugak kan?? 



Yap . 
aku memang terlambat baca buku buku LEJEN nie , setelah kawan-kawan di laman sosial berjiwa menayang segala mak nenek buku tuh . Aku teruja ?? mahu mencarik , untuk last year aku melopong 
diri di shoplejen . sila google dengan laju kalau kau nak .

dan ucapan meratap perasaan , terima kasih kawan-kawan tersayang ;

: Sarah Honey 
: Adhinda Masmoona 
: Aen Bitterhearty

kalau tak kerana anda menayang segalanya itu , mungkin aku bergelombang dengan 
hati jiwang karat.
walaupun kadang-kadang puitis hati masih tercela jua . 
Itu namanya ; aku bukan pejiwa dan masih sesat.


Dan untuk lu bro NAMI COB NOBBLER :

" Aku tabik lu , lu dah buat gua pancit dengan buku lu , 
layan pogo itu kelamaan boleh hilang stress "

lepas nie, kau kau semua pergilah cari buku-buku yang LEJEN yer ??
Terima kasih sayang sekalian , dan LEJENPRESS
semoga kalian terus maju.


itu si pendek berjiwa merah , harap umur sudah tua begitulah.

Labels: , , , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)