Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Sekolahku bermula sudah...
Jan 3, 2013 • 2:54:00 PM • 0 comments
pic semewek di lab computer , SK Tengku Ampuan Intan

3 hari di tahun 2013 , aku masih begini ? dalam keadaan mood bertahan --- sakai jer kan ?? Kalau boleh jiwa aku letak dalam gua tuh , mahu jer aku campak agar tidak terasa. Ini manusia bai , manusia. Kau cakap apa-apa pun ? isi rasa hanya orang yang memahami .

aku sekarang dalam main jiwa dengan awekchucktaylor , wooo ! Lejen punya cerita tusuk jiwa aku dah sekarang. Kalau mak aku tahu 1 week , aku tibai novel rela berlapar dek tak makan nie. confirm tengok muka aku cakap , " haaa , keje nak diet lah tuh -- " eecccehh mak nieeeee , anak mak memang begitu kan? kalau start stress aku jadi gila meraung berjiwa . padahal hati tisu bagai , menangis sakan. 

#sapa yang rapat dengan aku , dia akan terasa itu aku yang mereng gelabah .

perghh , hari ini jadi sejarah kat sekolah aku ? Yap 
Timbalan Pelajaran Malaysia - - 
Y.B. Dato' Dr Hj Mohd Puad bin Zarkashi
melawat sekolah aku pagi tadi . (yerla,pagi tadi sebab time aku taip nie dah tengahari) hekkkk hekkkk
memandangkan 2 hari dah sekolah aku masuk tb . ohh tb... ohhh tb , HAHA
bak kata cikgu cikgi kat sekolah glamerrr sekolah masuk TV , tumpang gembira jer lah aku.
Kes banjir melanda Pantai Timur 2 minggu berturut-turut , OKAY.  
Semalam Program Gotong-royong membersih kawasan sekolah bersama agensi kerajaan dan NGO ;
terima kasih warga SK Tengku Ampuan intan , JPAM Hulu Terengganu , RELA Hulu Terengganu , MRSM Pauh Kuala Berang dan PIBG yang menjalankan program semalam

Terima kasih kalian ,




selesai sesi temuramah tadi bersama Pegawai Pelajaran Daerah Hulu Terengganu

Okaylah , 
harap-harap lepas nie kita berjuang lagi 



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)