Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Mogok mental
Jan 13, 2013 • 3:31:00 PM • 0 comments

Arghhh -- Kalau lah aku boleh teriak kat kawasan sekolah macam sekolah nie aku punya. mahu sahaja menjerit sampai rasa penat . wess , kau jangan wak hal dalam sekolah ! 

tuhlah ??

dah namanya duduk dalam kawasan sekolah . hari-hari invorment nya memang mata tak ke mana?? tengok budak-budak , tengok telatah mereka yang comey , suka suka :D

kadang-kadang macam tak leh blah dah , aku tension jiwa meroyan . nak lari terjun lab sekarang gak . sebab mental kurang ,  puiii !

hurmmmm . 

mood sekarang macam-macam ada . sungguh ? kalau boleh carik hati lepa jiwa nie , rasa mohon koyak rabak bernanah lagik. Sewel ke suil (ehhh , betui tak ?? aku ngah blur  -_- )
namanya manusiakan ?? ada masalah tuh kalau tak rasa menipulah teww :P . Mungkin ??
nak share kat sape2 yang boleh kita lepaskan?? tapi ,

sesekali terfikir ? perlu ke semua ?? adakalanya perlu ?? adakalanya , tak payah  !!

rabak hati plus mental, bawak jiwa menyepi lebih baik dari segalanya. Keteperasaan itu ada jugak bagi aku, wat2 macam tak ada masalah. Malas nak share -- pendam tanpa rasa sakit , merelakan diri ini terasa.


Kadangkala , dan kadangkala ! aku jadi diri sendiri yang mogok mental . 





Untuk insan yang bernama  siapa-siapa dalam hati ini,


aku tak pantas berlari dan mengejarmu

bukan aku tak cinta .
bukan aku tak mahu dimiliki.
bukan aku tak sayang .
bukan aku tak kasih .

Namun ,

disebaliknya . .?
Kau buang rasa sayang aku itu ?
kau jetik hati aku tidak merasai kebahagian sebelum ini
kau pupus naluri hati untuk aku genggam hatimu
sedar dalam terasa
walaupun kau campak perit itu
aku gapai untuk mengecapi segalanya
agar aku tidak berpaling seperti dulu
menjadi insan yang tidak tahu erti perasaan
jangan kau ulang jiwa lama

Dan,

aku tahu
aku masih berharap yang tidak pasti
mungkin kau ? dia ? aku ?
menjadi habuan cinta KITA .
tercampak terngadah
siapalah tahu ?
Andai takdir untuk kita bersama
masih utuh , itu kerja tuhan .
Hanya DOA menjadi peneman
Aku hanya mohon padaNya  ,
agar rasa aku untukmu
kekal abadi .
dan jodoh kita diredhai

biarlah perit , aku tetap menanti ...

Tuhan!
sesungguhnya aku amat menyanyaginya dengan tulus hatiku.
andai aku tulung rusuknya yang hilang .
aku mohon padaMu...
kau hadirkan rasa sayang antara kami
agar kekal berkekalan.

tulus hati mencari dia yang tak pasti .




-- aku pon tak tahu nak taip apa , cuma dalam kepala aku ada idea hampa nie jer ?? --

mogok mental lebih dari mental meroyan kot , HAHA :D
sorry lah kawan-kawan . 
update entah apa-apa sekarang .


PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)