Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Inpirasi jiwa disekolah....
Nov 7, 2012 • 9:28:00 AM • 0 comments




hai kawan-kawan , dah lama tak menerjah sini kan ? haish makin lama makin 
suram makin diam isi nya
Adus , kurang imiginasi sudah yer , kalau sebulan ada 1 2 3 entry itu omongnya , 
sudah berambus jer yerk.
Entah, musim menaip nie ada kalanya macam lemak tepu. Cepat jer hilang , 
cepantnya menaip.

hari nie aku nak omong kosong yang tiada istilahnya , sahaja panaskan tangan update entry.
buka selera nak tutup sekolah neh ??
Kebiasaannya beginilah,kalau hari nak tamat sesi persekolahan 2012. 
Lepas tue , cuti ? cuti ? 
Sekolah pun sunyi dengan ketiadaan budak-budak yang hyperactive macam dalam gambar diatas

tiada lagi gelak gundah gulana , ketawa riang , usik mengusik ,
ish ish ish . Kemungkinan mereka akan merindui aku macam lepas-lepas 
harus tutup mata sekejap , lepas tue meraung dengan diam

* feel nak menaip neh , macam tacing jer kan?? *

itulah suasana sekolah , best best best. Melihat budak-budak yang macam perangai .
walaupun aku bukanlah cikgu cikgi disekolah , Tapi
Impaknya macam WOooo , Woooo !
Aku hanyalah staf biasa , yang bekerja disekolah
Uhmmmm . 


Heee , senyum lebar sekejap ^_________________^

gambaran semalam , masa majlis kecemerlangan kat sekolah . 
kerja aku ambik gambar , dan aku pun bergambar lah jua.

Alhamdulillah , majlis semalam berjalan dengan lancar dan baik sekali.
dan
Hari nie plak bersambung dengan kerja pindah randah , hehe
Melibatkan banjir nie , baik kita berwasapada dari tidak kan ?
Menunjukkan sekolah aku di kawasan banjir , setiap tahun acara begini sudah menjadi kebiasaan.

Kalian .
Mohon berjaya semuannya . adik - adik tahun 6 itu yerk??



pssst . mohon rasa rindu  budak-budak diatas , sebab mereka kawan lawan
aku kat sekolah . Selalu bersenyum riang, berketawas ! 
Teman.kawan -- mereka 
Pilu hati kadang-kadang,merekalah halwa penemannya.



Labels: , , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)