Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Happy Birthday Kawan ,
Jul 4, 2012 • 3:46:00 PM • 2 comments


party cake with ballons Pictures, Images and Photos


Hee . Gila meriah tengok pic cake , ballon tuh . 

Takpalah , aku tak rasa sesak jiwa . aku tak rasa bulu mata sangat . Tapi ? aku ada jiwa perasaan macam engkau . Boleh berfikir ? Nilai rasional ? # karut macam tak boleh slow talk , 

Aku lagi kesah dengan tindakan engkau , sungguh ? cuba rasa macam nak terjun bangunan.
Lagi , aku akan cakap " ALRIGHT " tak payah nak heho heho sangat . 
sampai masa akan engkau rasa jua jiwa gelodak itu . Aku heran kenapa engkau judge aku macam aku wak salah nak bunuh jer ? 

# Entah , bukan engkau fikir fikir pon . Main terjah bagai lastik , 

kena letup boom.


Sakit sembilu aku rasa , mesti engkau tak heran dekat aku kan?
lepas lepas engkau rasa tembak aku macam peluru plastik . Then ,
Engkau akan cakap " tunjuk baik "
Walhal , engkau akan rasa lebih percaya si polan dan si polan lain.

# Aku hanya insan biasa , bukan untuk meruntuh hatimu " GENG "
tapi aku ada nilai " SAHABAT " 

Takpalah , aku hanya berdiam diri . Sunyi tanpa kata-kata . Aku bukan lawan mu , Aku bukan siapa-siapa yang boleh " FIGHT " dan 
aku akan highlight katamu yang bernas selama ini.

DAN . 
TUHAN MAHA ADIL , TUHAN MAHA MENGETAHUI

sebelum aku larat larat celoteh ilusi petang begini ,

Kawan .

Selamt Hari Lahir 

- May ALLAH bless you .
Esok hari kelahiranmu, untuk hari kamu ;)
Aku  bukan boneka , aku hanya insa biasa .
Walaupun engkau anggap aku musuh mu ,
tapi
aku hargai persahabatan kita 
terimakasih 
" NUR AZWANA IBRAHIM "

Maaf .

Labels: , , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)