Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Perghhh! Lari Lari...
Jun 26, 2012 • 11:03:00 AM • 0 comments


Hello , Sayang ! Darlink ! Manja ! Kanda ! Dinda !
Aaawwww , manja manja nya ayat , Semua nak panggil kan ? OK lah tew dari taip kurang bahasa.
Aucchmmm! KITA sekarang kurang sihat , tarik selimut jap 
(* amboi kat sini pon nak main-main tarik selimut ker? 
Takmo lah takmo lah : Eeee ! geli jer ayat takmo lah takmo lah!

Engkau perasaan tak kalau ada budak-budak cakap macam sengal jer , AKU jadi AQU ergh!
nak nak tulis lampau ayat gitu. Ades ~ aku yang dah rasa nak baca pun tak terbaca mak aikh. Lepas nie ada lah tuh nak tikam aku kan ?? Al-maklum lah aku bukan AZWAN ALI , Amboi Amboi Amboi. Kalau mesej pun macam ayat nak gud-gud jer kan ?? Mesti ada ayat terlebih lidah rasa nak baca , Puhh! 
Tak faham aku kenapa mesti ada ayat macam tuh , sweet ker ?? sweet sangat ker ??
Cuba korang korang taruk kat buku tulis ayat-ayat penulisan macam tuh? ada kelakar tak kalau baca?
Mesti macam " Erghhh , Eeeeee . " ayat apa nie kan?? 

# alahai , fikir-fikirkanlah wahai korang-korang 


Aku bukan pandai bak-bak menulis, jadi kalau dah aku terbaca dan terjumpa ayat-ayat rapu jiwa macam erghhh erghhh geli suka sorang-sorang , * AQU 

# Sesi merapu kebiasaan , HAHA


Kalian , tengok pic kat atas tuh ?berbaju oren , bernombor :)
Haww lah sangat , nie sabtu lepas bertarikh 23hb JUN 2012.
Aku da geng masuk Larian Perdana Permint , Anjuran PERMINT. 

Wah sebelum berlari , ambil mood nak pose lu , oraite lah kan?? Muka peseng peseng tak boleh nak taruk kat kasut dah.Semua wak cool poyo jer tuh,hakikatnya ada 2 3 orang kat pic tuh muka sengal mengatok termasuk tuan blog. Lemah kepala lutut nak lari. Akibatnya , semalaman tak leh nak tido . HAHA


Hiewwwwwwwww ! 
Setelah berpenat lelah menamatkan larian sejauh 10KM . Akhirnya,beginilah reaksi kami yang dah taksub nak makan. Punya penat lari-lari sejauh 5KM aku dah paling paling , STOP lari. Lepas 2 , mai mai jalan plak. Mak ! Tak larat weh , seyes aku tak larat Dengan imunasi badan yang kurang. Aku gagahkan berjalan kaki 5KM lak dengan semek bernombor 6061 ehh ye ke ?? Aku lupa lak nombor si Anis tuh.

CONG'S wak bro bernombor 5106 kerna berjaya menamatkan larian 35 minit - plus 10KM.
Training 1jam 10Km , Gue saluteeeeeeeeeeeee luh bro !

&
da geng si yaya , cik zul & cik zeni kitew tuh , Cong's jua ! 
HEHEHEHEHEHEHH :D

Kamu kamu sudah kalahkan saya , 

#gelak dalam penat okayyyyy






Labels: , , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)