Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Kak NurulBadiah Lai dah KAWEN !!
May 21, 2012 • 9:36:00 AM • 0 comments




Tik Tok Tik Tok !
Jam bergerak pantas , berlari dan berlari
Pantas masa mengejar kita
Mungkin kita mengejar MASA
Dan..


bertarikh 19 MEI 2012 ~


Sape tak kenal Kak NURULBADIAH LAI ??
Meh nak penyek kepala jap ,
Akak LAWYER aka BLOGGER FEMES tuh!
Heee . Kak Nurul nie Orang TERENGGANU yerk ;)
SO? Merangkap majlis dia sabtu lepas , Aku berbunga-bunga ke majlis dia .
Tuh pun aku datang lewat dah , TAPI wak muka seposen jer lah . At least ?
AKU DATANG JUA kan !!

Anyway , CONG'S Kak NURUL & Abang Amirul :D

" Semoga mendapat berkah dariNya , Dimurahkan rezeki :)

Sayang Kak Nurul !!

Labels: , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)