Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
bersama MB Terengganu....
Mar 6, 2012 • 3:19:00 PM • 0 comments







Lewat hari , aku menaip . Tiada isi yang aku coretkan 
tapi semalam amat penting dalam otak fikiran hati . 


# biar mereka itu memahami . bukan engkau-engkau 



mereka adik beradik yang katang , terimakasih 




semalam . 05032011 
di dewan gemelan , HOTEL PRIMULA ,TERENGGANU


terjadi 1 al-kisah .
jemputan ke majlis makan malam bersama MB TERENGGANU


dalam konteks : Program Bicara Bersama YAB Menteri Besar Terengganu bersama MEDIA


# even . kad jemputan tiada . nasib nama masih terisi 


aku . titik bertindih , menjadi jemputan bloggers terengganu . terima kasih 


# Kak nurulbadiahlai di atas event tersebut . Tanpamu , tiadalah kedatanganku ke sana 



jangan cakap aku tinggi . sesungguhnya aku pendek 

harap pakai wedges berinci sket  =.=




Kenapakah pic bersama semek sebelah aku ketiadaan ??
Hacccummm ~

Takpe takpe , next time kita bergambar yer adik manis



terima kasih MB ,
sebelum berangkat pulang 

biar kenangan itu menjadi abadi


nota : malas nak coret cerita lebih-lebih . hanya sekadar ini sahaja 

Labels: , , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)