Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
KUSAM
Feb 23, 2012 • 1:17:00 PM • 3 comments


Kusam 
sungguh tiada patah suara di nyatakan
telan pelahan , sakit ?? hiba ??
Ingin mencari kepastian.
kusam 
dek lumpur suara kata
arghh ~
TAK perlu di luahkan
hanya yang mengerti sahaja


sedih #

Kusam
meratapi -- tidak mungkin lagi
Hanya mainan
AKU , engkau bukan seperti dahulu
LAWAN di hati EGOIS , 
benci meratapi memori lebihan

hanya erti DIAM aku labuhakn di minda
bukan engkau faham , titik palsu kata
 manismu
MAAF . 
aku cuba untuk tidak berdendam , hanya yang SATU mengetahui isi kandungannya
sekurang-kurangnya aku tidak lagi MELATAH

tahan sebak #

cukup cukup cukup . ALHAMDULILLAH :)
sekian hari sekian masa . TIDAK PUAS
mungkin ada kesilapan , tapi engkau tidak puas untuk MENOLAK maksud KEBENCIAN
Bukan aku biarkan begitu . tidak memahami
Engkau yang tidak pandai menilai


P/S : suara naluri hati untuk SAHABATKU!

AKU TAHU ENGKAU MEMBENCIKU , DAN ENGKAU TIDAK MUNGKIN MENJADI SAHABAT YANG TERINDAH BUAT AKU SELAMANYA .
ITU YANG ENGKAU INGIN KAN ?

MAAF . 
andai itu bicaraku membuat jiwamu tidak puas untuk berdendam
Sesungguhnya . ada kesilapan ku
AKU MEMOHON KEMAAFAN!!

biarlah ALLAH s.w.t mengetahui yang terbaik . 

:end:

Labels: ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)