Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Lukisan aneh tapi gila . .
Dec 8, 2011 • 10:01:00 AM • 0 comments
Tiba-tiba 2 3 hari lepas gila bosan .

lepas 2 , aku jadi sengal wak keje tak ada amal nya :

plus ++ , buruk terlampau kan??



aku tak tahu apa yang aku conteng-conteng . semua aku conteng sahaja .
nama dalam contengan : SAHABAT KEGILAAN , 

yes . saya mengaku mereka sangat gila .  TAK TAKUT !

 apa boleh buat , saya selalu di buli oleh mereka , sentap sekejap!
sebab nya :

sebab nya . .

sebab nya . . . .

" SAYA SKMO WAK MUKA SENGAL , lepas 2 saya seorang EMO yang tak leh blah "


sekian terima kasih .



Apa punya tajuk sudah : HAHAHA

BAIKLAH , aku start cuti sekolah nie. Dah macam SASAU OK! :)
lari setempat sebelum aku terberak...


*  Habis merapu tahap > . < sorry lah!

Labels: ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)