Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
demam semakin menjadi-jadi .
Nov 20, 2011 • 9:12:00 AM • 1 comments

Hye manusia!


semakin lama,semakin kehilangan jiwa nak berupdate!
kenapa payah sangat sekarang nak coret secebis luahan jiwa
kalau dah sarat mental ??


jawapannya begini kah : malas atau TAK ADA IDEA


aku pun tak tahu ??




perghhh! seminggu lebih dah aku demam tak baik lagi nih. batuk-2
usah di tanya ?? lemah urat saraf . 


sebelum demam melarat . baru jer sembang dengan si debab aku tuh :


" ehh . aku nok demam jer neh. kalu aku demam masuk pital mu la kena jaga aku "




haaa ??


keesokkannya : AKU DEMAM siap package lagi! package !!




tak larat badan usah di cakap . erghhhh!! T.T
pergi check klinik , K U M A N dalam darah !


erghhhhhh,diam jerlah! aku kalau start demam melarat neh. 
Memang melarat-larattttttttttttttttttttttttttttttt , tapi ?


ALHAMDULILLAH!!
nasib tak kena demam denggi .




hari nie . batuk still lagi! 
dah macam-macam cara aku buat . bila lah nak hilang batuk ekk ??


Tak larat dah nak menahan sakit !


# doakan saya sihat seperti biasa . 


" Ya ALLAH,Ya TUHANKU!! aku bermohon dengan namaMu, berikanlah kesihatan yang baik untuk hambaMu ini. Semoga dapat ku jalani kehidupan yang sempurna & menjalani tugas-tugas kerjaku dengan baik. AMIN ! "


Labels: ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)