Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Raya yang crazy , mabeles !!
Sep 4, 2011 • 5:07:00 PM • 0 comments






Wah ! Selamat kembali untuk aku , Ya ampun . . orang dah lama update pasal raya . kau ??
baru nak story mory kan . ishkk !! Yes , raya ohh raya .

raya yang crazy , sangat mabeles !!

Sumpah terbaik , kalau cakap bak raya tahun nie . Confirm aku angkat kepala hantuk kat dinding ,
ehhhh. TAK macam raya pun aku rasa , haha aku nk jer duk rumah .
tak payah kuar lagi best . tapi??

mana boleh aku wak gila sengal macam tuh , feel nak raya tak ada sangat . 




AUG 30 / 2011 
- keindahan pagi di hari raya , sangat menakjub kemerengan hati naluri aku . Apa kan daya ?? balik rumah nenek dengan motor , aka white baby aku tuh . Ketabahan jiwa, 
macam orang perantauan balik ? HIHI
Kalau orang tengok aku bawak motor, dengan bag galas kat belakang. Macam nak balik lama jer kat kampung. Walhal, aku sumbat semua baju / kamera / kasut dalam beg galas tuh . 1st raya tanpa beraya dengan MAK , wak muka seposen. MAK balik rumah ABAH kat dungun , aku tak nak balik rumah abah. Wak keras kepala , HAHA biase lah tuh . Raya 1st MAK dengan daddy baru aku , OPpsss !! ;)
Bukan nak wak keras kepala sangat, aku memang tak biase jalan-jalan balik rumah abah. Baik balik rumah nenek yang POWER RANGERS ramai mak nenek . Kan lagi bagus aku rasa. Kalau aku balik sana,mati katak aku jadi PEMBISU yang berjaya tanpa kata-kata manis.


Sampai rumah nenek , dengan selamba badak aku wak muka gaduh . Baju tak IRON !! lapar perut lah , siap-siap nak g masjid . Ishkkkkkkkkkkkkkkk , tolong ! tolong !!
Tapi yang teruja , MAKCIK & Sepupu GILA terkejut tengok aku 
balik sorang-sorang pagi raya , 
hebat tak MAKCIK tengok anak sedara makcik balik dengan MEREMPIT?
Pfftttttt......














Nie pagi raya kat rumah nenek di Kampung Baru Lubuk Periuk . Tak banyak gambar raya yang snap , semua wak muka sedey dan poyo . Mata tahap babun aku mengatok , HAHA time nie aku duk berjalan raya , bersembang bagai , geli-geli dengan mereka . Siapa lagi kalau bukan cousin kesayangan si debak tuh ,
bernama IDA . Tahun nie ktorang wak trademarak pakai baju sama sedondon  , ehh bukan baju sama . Theme baju raya sama lah , BLACK . 


-----------------------------------------------------------------------------------------





Pergh ! wak cakap lu , ambik haaaa?? semua dah jadi makcik , like oK ??
asyik orang jer dah ada anak nie , korang-korang sume bile lagi nak kawen beranak yer??
HAHA 
Panas tak , panas ke ?? 
grrrrrrrrsssssssssssss :D


NOTA : kawan aku yang pegang baby tuh , bapak maintain ye sekarang . Dan CONG's untuk mung dek , aku jer panggil ye dek sampai sekarang . HAHA
nak wak camner , dah lekat kat kepala aku panggil nama dia cam 2.


Lupe lak nama anak dia , anyway ! mung jadi MOK orang dos kays . :))




Pic ada dekat kawan aku si juju comey , tapi kamera aku ?? tak banyak sangat pun. ishkk!






Haaa ? nak cakap ape kat aku ??
Sila diam sejenak . memang aku kurang inci . Pergh!
Biaselah tuh , aweks muda sepanjang zaman . ayat tak boleh blaaaa. HAHA


bersama kawan keganasan sekolah ; MASMARINA , dia galah panjang 


OK . selamat berhari kerayaaannnn ;))
lepas jiwa kat blog , banyak cerita kekabusan . Sangat merindui kerinduan bersama family kebahagian dia , tapi??
aku kerna faham , dan faham selamanya ;

" AKU BUKAN TULANG RUSUK KIRIMU!!! "



Labels: , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)