Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Aku & PENULIS NOVEL... gerekkk serhh!
Sep 21, 2011 • 4:18:00 PM • 0 comments








Aku suka tengok pic nie , adoiya ! candid dari manusia bernama KAWAN kekacipan . Comey jer dia candid.

Minggu lepas , aku rasa macam aku mimpi jer weh . Sumpah! mata aku macam haish , betui ke nie??
Aku dah mari nak terjun longkang jer, percaya atau tak ??

Sebelum aku nak coret lebih manis cerita aku nie . Aku rasa macam nak cakap " aku gile ''
sebab apa ??

sebab aku gile nak jumpa mereka . amboi ???

macam haram jer aku cakap " aku giler " kan . Yerla,before nie asyik baca jer,tak pernah kenal tuan dia sapa?Sebab memang tak kenal lah kan. Habis 2 , aku yang kecoh gampang jer nie apa hal lak??
Aku asyik baca , jumpanya tak pun kan. ehmmmmm...


Nie haaaaa... Aku jumpa KAKAK-KAKAK penulis novel ALAF 21 "face 2 face"






Sesi temuramah dengan Kak FATIN NABILA , :)
suka nye time nie...


Tengok tuh , Kak FATIN NABILA membelek isi novelnya , Siap aku bawak lagi nak suh dia sign .
Lalallalallla . Awesome katekan !








Sambil-sambil 2...  Menanti ketibaan rakan penulis yang lain....






Nie haa dah sampai penulis novel comey kita 2 orang tuh .
 Kak ALEEYA ANEESA dan HAFIRDA AFIELA 
dengan seorang peminat setianya . Kak Iza kalau tak silap aku lah...







Ambik kau , semua wak muka comey kalau dah kena snap kan ???


Bersama Kak ALEEYA ANEESA - Penulis novel alaf 21
antara penulisannya ;


  • 1. Janjiku Bersamamu...
    2. Kasih antara kita...
    3. Segalanya Untukmu..
    4. Semusim rindu..
    5. Hanya Dia Tahu..
    6. Aku Mahu kamu..
    7. Tanpamu Aku Rindu..







Nie kak FATIN NABILA :
antara novelnya dekat ALAF 21

1. Syurga Di Hati..
2. Dakapan Rindu..
3. Bahagia Kasihmu..
4. Setia Hujung Nyawa





Haa , Nie Penulis Novel HAFIDA AFIERLA :)


Kak ALEEYA ANEESA & HAFIRDA AFIERLA nie datang bercuti kat TERENGGANU . So, Kakak kesayanganku Kak FATIN NABILA ajak aku kuar . Nasib time tuh,aku tak ada kerja. Pergh!
Mengusung hati dan jiwa jumpa mereka . Muka aku nak cakap malu ?? wahhhh , gila sengal aku rasa malu.Dahlah aku nie tak banyak cakap , " pendiam "
Apa-apa pun tarikh keramat itu aku semat dalam kepala untuk selamanya . Bukan senang nak jumpa macam nie kan???


Suka ?? confirm lah bebbbbbbbbbbbbb ~


Insyaallah , next time nak jumpa mereka lagi! :)




Labels: , , , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)