Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Terseksa Ku dengan ...
Aug 2, 2011 • 12:35:00 PM • 0 comments



Semalam aku sakit kepala naip cerita pasal 1 ramadhan .
Ya ALLAH ! sumpah lembik dunia sejenak 


kalau dah start sakit kepala , confirm aku tak leh nak wak keje .
* diam . tahan kepala dengan hantuk dengan minyak angin *


plus . plus . OFF !


aku balik awal kerja , pukul 1 aku dah bla dari sekolah . layan rempit macam tak laju jer semalam . * break emergency , ada orang hon aku kuat sangat kat belakang .


Nak pusing pun aku rasa malas . blaaa lah !!


* ehhh , ingatkan sape?? budak 2 orang nie lah 




ishkkk . aku on da way balik rumah time tuh . Apa da budak 2 orang nie , nasib aku tak menepik time bawak motor tuh . Grssss ! Pening punya pasal .




Hye orang di atas , TERIMA KASIH daun keladi bawak sis jumpa doc .
banyakkkkkkkkk jiwa lah jumpa doc tuh kan. HAHA 
Kirim salam ubat-ubatan kat dia yerk . Oppps!


* gatai nye aku nak ngorat si kekaseh jiwa sis aku tuh! *




Ambik kauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!
1 kotak terus doc suruh makan ubat nie , ishkk! senak kepala gua.. mahu habiskan..... tak perlu tak perlu nak menangis lagi. 


sila habiskan ! 
baiklah . baiklah..... T_________________T


kerna makan jua ubat-ubatn itu semua . 




Selamat Berpuasa untuk WARGA BLOGGER SEKALIAN
dah 2 ramadhan ;)

Labels: , , , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)