Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Penulis novel rose harissa yang baik hati , freeeeeee!
Aug 11, 2011 • 12:42:00 PM • 0 comments






Selamat pagi ! abang , kakak , adik , mak , abah , nenek ,
 mak cik , kawan-kawan !
Selamat hari khamis , sudah 11 hari kita berpuasa kan??
Haish , rasa ari nie nak jer menjerit , melalak dengan puas 
dan sepuasnya
Ishkkk , 
ketidakpuasan dan kepuasan amat dihargai apabila di adun menjadi 1 resepi keindahan jiwa 
Susah senang menjadi kecekalan untuk bermotivasikan hati dan perasaan 
Walaupun , perit itu tidak akan di realisasikan dengan sempurna

* fffuhhhhhhhhhhhhhhh , ayat meraban jiwa dalam kepala *

Ya ALLAH Ya TUHANKU , 
tiada kata-kata indah dapat ku lafaz
Tiada bicara manis ku ingin coretkan!
Aku bersyukur kepadaMU di atas kenikmatan yang engkau berika kepada hambamu ini.
Alhamdulillah


Entry puitis untuk kakak kesayangan ku , merangkap penulis 
novel yang ROCK & ROLL
Siapa lagi kan?? 

Aku nak cerita pun terasa baham kepanasan , Ha?? asal lak panas yer??

cuba korang rasa , cuba korang fahami apa yang aku rasa sekarang ??


Selami jiwa aku sekarang *

Untuk Kak Rose ,

Firstly, ucapan jutaan terima kasih dan terima kasih dan terima kasih! Sungguh , yuyu masih terasa baham kegilaan akak . Gila dalam menyelami jiwa sekarang , bukan apa ?? TERHARU ! semakin terharu dengan pemberian akak . Suprise yang menjadi mereng , HAHA ! Entah kenapa , entah bicara yang yuyu perlu luahkan untuk 2 novel yang akak hadiahkan untuk yuyu tuh. Yang penting , novel itu selamat sampai ke tangan yuyu . Walaupun, dalam keadaan hujan dalam keadaan basah jejak kaki ke pejabat pos . Alhamdulillah , dan alhamdulillah. Setelah sekian lama,akhirnya novel tuh dah jadi milik yuyu.

*blushing* mengada suka, huhu ;) 








nie sembang-sembang dengan kak rose kat page dia .

* plus malu lorh *

Kak Rose cakap tak menjadi nak suprise kan aku . heeee, takpe takpe ! Sekarang dah suprise yang menjadi, sebab ape ye aku cakap cam tuh??
sebab aku terharu , mahu jer menangis dan melalak dekat Kak Rose .
Sumpah ! 
Kak Rose wak aku mereng ketika aku mendapatkan novelnya semalam.

* Zappsssssssssssssss *


Terselah kemerahan itu , ishk! Aku dah koyak dan koyak lagi . 
HAHA

dan ternampak novel comey dan memang terlebih dari comey . 
Hasilnya itu lah kelebihan kakak ku sayang.
Melukis sendiri untuk cover semua novelnya.

* peaceeee , peaaaceee kacang pessss *

itulah kebenarannya dan kepastian yang realiti . Kalau anda peminat setia novelnya , confirm teruja kan? Kan?
teruja dengan lukisan-lukisan yang di hasilkan . Meleleh kalau aweks-aweks baca , then teruja dengan lukisan  cowok-cowok genteeeeng gitu . Oppss !



Yang nie lah wak aku nak pusing kepala , nak melalak , nak suka sepanjang hari ,
THANKS A LOT
Akak kesayangan ku rela memberi hak miliknya untuk aku
Teruja ??
Terharu ??
Mereng ????
Kegilaan ??
dalam 1 masa itulah aku berkedaan semalam, 
Wah ,
kenapa akak bagi novel akak punya kat saya yerk ??
kenapa

* mencari jawapan yang pasti *

Syukran , saya dapat novel free dari akak :P


Yeah ! 
aku bahagia bersama mereka yang mengila dan memang terlebih 
gila agakanya kan??

semalam , aku bersama mereka berbuka di 
TENANG SEAFOOD,PANTAI BATU BURUK
Wah , sangat sangat mabeles . Kenyang perut ku semalam dek makan 
KERABU MANGGA yang enak dan lazat lagi power . 
Uhhhhh , nok makan ploks lah situ , aci dop???
HAHA 


nie adik beradik yang hot.fm kays 
sebelah kiri adik , namanya farah tapi tetap muka maintain macam dia lak kakak kan?
tuh lah muka kakak yang sangat poyo 

* pergi vincci car selipar , haa ? selipar raya lah sangat . werrkkksss *


muka naik lemak sebab pergi bazar kat Syahbandar , terlampau sesak dengan manusia yang membeli .
riang gembira coz jumpa mamat hensem berhenti kat sebelah
 kereta MYVI si intan , dan ??

Ya ALLAH !!
itu yang mampu aku keluarkan dari kerongkong mulut ku

^_______________^

* pose aku duk gatai , senak pale*

balik dekat kereta , jumpa balik mamat tuh. ehemmmm3 ??
nasib tak mintak num hp , ehh dia serupa dengan ku .
minat berkameraman jua , ^___*
takpelah , pertemuan semalam sudah bermakna untuk aku rasai .
ngada jer lebih , 



Labels: , , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)