Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Mencari kepuasan jiwa
Aug 7, 2011 • 4:11:00 PM • 0 comments


Selamat Pagi Kalian , puas mencari puas emosikan jiwa . Dalam hati , inginkan
ketenangan . Haus ?
Sabar ! Itulah nikmat puasa . Kita seharusnya bersyukur , ada lagi insan lain lebih tegar melepasi kehausan.

Sesungguhnya,hati aku GUSAR !
GUSAR untuk menyatakan sesuatu yang tidak pasti , SUBHANAALLAH !
Aku tewas di jiwa MU , Aku lumpuhkan perasaanku..
Kerna aku mengerti , perasaan gusar itu bukan milik AKU !



* argh! sudah tengah hari rupanya , tadi aku hold menaip . terfikir ?? *

Nak taip aku di kala ini , nasib baik aku off day . HIKHIK ;)
dalam pejam celik pejam , aku rasa macam ada something kat budak 2 orang nie , HAHA



ehhh , nak publish tak pic adik angkat aku tuh , haa ? HAHA
Diam-diam jer ye ek kamu !
Tapi ,
Semoga kalian bahagia bersama , andai jodoh itu kekal .
Kak sentiasa mendoakan kebahagian ini untuk selamanya .

* suka , montel sudah pulang ke rumah . baiklah ! Ada orang leh temankan saya lepas nie .
Plus , Suka ! 


Uwrghhh , raya tak lagi tapi ?? dah dapat berita tak gembira . Haa? 
kepada cousin kesayangan di atas , tak leh cuti raya . Sedey !??
Yes , semestinya itu lah harapan aku nak beraya dengan nya . Adesss !
CONFIRM tahun nie , aku kena bawak budak montel beraya dengan sendiri aku kena drive .
Pergh! tak boleh blah rasa. 

* waiting , she come back home this week , Hooreyyy! *



 Make ME LAUGH ???

Labels: , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)