Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Cakak ganung ke cakak baku ?
Aug 9, 2011 • 4:16:00 PM • 0 comments





Hommm , selamak petang belake seme ! Bakpe ahu tiba-tba aku wase nok naip cakak ganunggg nih!
susah base kalu aku wak naip cakap skema ngak , sekali sekala cakak ganunggggggg gok . Dan ye mari berigak nok cakak halu halu halu ganung. Ngetik pale wasean nok naip . Ade ekg tanye aku mnde lah aku cakak nih , Op?? Op?? ke amboh cakak ganung. Ce try sekali cakak ganung !


* sedakk bohhhh, mung ingt dop sedak ke *

amnde lah yang sedak ngak nie , haaaa ?? mu wak makan kueh bepammngg lop . Pose-pose nie!!!
mari paleeeee senok g baham kueh ngoh orang rama kan . Dop sedor ke diri mane dos kan. GILE PALEE!
Bemm wak senok ngak la ehh,pe orang xdop akal je. Sedor sket , pose-pose . Bem wak kosey kodam ngak. 

* wosss , tobak aku rezap wase !! *

ye mari rezap dos nie , pecah pale men nge orang dop paham bahase gni . Mu wak gong ayam nguh, kalu wase hebat ngak duk gua la. amboh bising ngak iter . Sedak cakak munggggg!!! bules ke men ye wak sumbak lemok cakak bengom gitu pose-pose eh. argh!! bolok serokk ayam nie . dop lame aku lepor tanah kan. Wak cakak sedak ngak , dop lame dos tuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

* sebekk kereeee ploksss *

Uwrgggg! sedey wase ari tobak pom , dop leh nok royak dengan kata-kata manis . Putus jiwa dos nok cerita, adop jawapangggg nok kabo guane balah ahu.................... 
sebekkk mokk wehhh!!!




----------------------------------------------------------------------

Ya ALLAH !
amnde yang aku mengarut kat entry nie ehh ??
sebenarnya aku dalam keadaan separuh mental nak menaip , tuh lah main hentam je CAKAK GANUNG . Biarlah kalau ada orang tak faham pun kan?
wak-wak faham dah la , HAHA

mana tahu nanti , suka aku CAKAK GANUNG . lepas nie, aku nak updated blog CAKAK GANUNG skmo lah . Biar orang wahi mari kat blog aku nie .
ehemee . ehemmmm . ehemmm .
Ada ke orang nak masuk blog buruk kabut nie , tak pemes macam
* mentang-mentang cik epal ade tulis pasal jejariruncing *

aku lah gedik gatal noh nak taip kat sini , apa-apapun tak boleh .

Kepada mereka ;

entry mengarut ku di saat bulan pose nie .
al-maklum 
pls , jangan mengarut macam aku kays ,

Subhanaallah 

salam ramadhan di hari ke 9 !

Labels: , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)