Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Kerja Amal jadi Kegilaanku
Jul 24, 2011 • 4:24:00 PM • 0 comments







Pergh! Aku sekejap OK , sekejap tak OK !
Haaa , Puas aku menjerit . 
Aku meraung , dan ?
Puas aku meraung ?
Aku melalak dan akhirnya aku kembali STRESS .
wadessssssss . .


* sumpah aku memang stress , *


kalau kau hebat , kau diam lah . Tak payah nak tunjuk lagak sangat . Ada aku heran ke ? ada aku ambik kesah ke dengan kau > Haiiituikkkkkk . SUMPAH kau baik diam.


* terfikir sejenak , hambik kau ?? *


Lepas geram , emosi aku terganggu . Aku kalau stress memang pale hotak bengom ! Aku tak suka kalau rasa jiwa menahan gila , BODOH! 
Aku .... Aku .... Aku.....




* dah , menatam jiwa ! *





Awak sekalian alam , warga blogger yang comey/hensem :) Sila lah senyum semewek OKEH !
Semalam , aku jumpa budak comey NASUHA SUHADA aka MEKHA tuh 
kat GIANT .


 * senyum meowwww meowww*


Hari itu wak gedik kat wall dak tuh , baru je ngada cakap nak jumpa . TAPI ??
semalam , janji tak janji . Dengan izin TUHAN , aku jumpa dia dalam duk sobbbb sobbbb sobbb..
coz time tuh hujan lebat kat bandar TERENGGANU .


 * sebagai wanita yang merempit macam aku nie , faham-faham sahaja lah yer.... *





Baiklah , mereka kembar :)
muka tak sama tapi KEPALA HOTAK GILA YANG SAMA . 
Sekian terima kasih .


Yang pakai speck tuh , HAZWAN dan yang sorang lagi tuh HAZWAN
yerla , mereka kembar . 
Mereka sangat JAHAT , lagi JAHAT .
sumpah mereng kalau jumpa budak 2 orang nie .
* sebab mereka kata : yuyu pendek !! *











hasil kerja yang tak seberapa :)
wak freelance photography ,  g shoot model untuk baju muslimah
di Aalafia Butik , Depan Kem Padang Midin Terengganu

Labels: , , , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)