Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
kelahiran guna yang comey
Jul 10, 2011 • 11:22:00 AM • 0 comments






Selamat Hari Lahir 
yang ke - 23

pada JULY 05 . 2011
untuk sahabat tercinta , NOR AZWANA IBRAHIM aka NANA 


Lalalalla  , maafin yaaa.. udah terlewat aku posting ia ceritai kamu punya..
adoss... adoss.!!

Jumaat lepas , bertarikh JULY 08 2011 
Aku dan gue-gue tersayang berjangoks sakan , bercomelan , berkurungan .
HAHAHA! :D
hari yang ditunggu-tunggu selama ini . 
untuk celebrte bufday my lovely gue : NANA
Yap , peceritaan dahulu menjadi gimik
gimik untuk kami yang hanya mengerti apa kejadian disebalik kemeriahan bufday gurl
Namun . 
semangat persahabatan 
erti kasih sayang kami 

inilah hasilnya , biarlah seadanya
tapi berbaloiiii .....


Gue..
Tiada yang terindah untuk aku hadiahkan..hanya ini yang dapat aku coretkan untukmu.. 
Selamat Hari Lahir..                                                                   Semoga dirimu sentiasa dilindungi olehNya          danmendapat keredhaan dariNya jua..                                   Maaf ,anda ada kelakuanku tidak menyenangkan dirimu..                                                                                           dan andai ada kesibukankutiada masa untuk kita bersama aku jua inginkan ucapkan berjuta                      TERIMA KASIH .




Gue .
Terima Kasih jua untuk segalanya
sehingga hari ini
sehingga saat kita menjadi sahabat
aku doakan kau bahagia didunia dan akhirat
sayang awak..

T.T

Thanks ya !                                                                                             kepada gue-gue sekalian yang meriahkan bufday gurls kita nie 

 Notahati : kau kawan yang terbaik untuk aku....

Labels: , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)