Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Kebaya BIRU
Jul 21, 2011 • 3:24:00 PM • 0 comments











SAYA CANTIK MANIS AYU 
terima kasih kamera 

apabila kegilaan bergambar , di mana sahaja duk snap .
yes  ; kesukaan bukan kerelaan
Maaf ,




Mereka  : GILA BERGAMBAR
semalam , HARI KEPUTERAAN D.Y.M.M 
SULTAN TERENGGANU
So , bermakna AKU CUTI 
semestinya , orang kerja kerajaan cuti bak kata kawan aku .
Haishhh , perli nguh awop mung nie . jeng sardin wase aku dengar .
HAHA

bagi melepaskan hawa nafsu kepuasan duk rumah
aku & the gengs : NANA , NUR KASIH , ELFIRA
bergedik genduk dekat MASJID KRISTAL :)

TQVM !
sayang kamu 

Labels: , , , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)