Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Selamat Ulang Tahun BELOG ku sayam...
Jun 20, 2011 • 12:57:00 PM • 0 comments




Selamat Ulang Tahun BELOG ku sayam
Yang ke 3 ,


Haishhh . dah lama aku beblog ke ??? *blushing*
tapi aku tak la pemes macam blogger lain .


aku updated belog pom juz rasa nak terluah apa yang aku rasa .
ehh , berbelit lidah aku nak taip .
Entah , aku start belog pon ??
SUKA-SUKA sahaja. TAK PENTING pon kan??
Yang penting aku suka merapu meraban .
Pergh! memang aku suka . 
kalau aku EMO , belog lah jadi mangsa .


* dah malas nak EMO sangat , *




Semalam aku nak updated dah . last-last tak jadi !
Dan , aku carik idea lusuh aku .
aku peram semalam , dan ?
Akhirnya, tiba-tiba dia terbang pergi 
Sakitnya HATI aku hancur


aku pusing kepala , tengok kanan ? tengok kiri ?
aku alih mata ke atas , aku pejam .
arghh! 
aku pusing dan pusing lagi ,
yakni . . PAGI ! ?
mata aku tidak terpejam , jiwa naluri aku DAMN




baru je cakap malas nak EMO 
LIHAT , bohongnya HATI aku .
Aku tidak lari lagi dengan situasi itu 
aku semakin hilang 
hilang menepis jiwa palsu
aku buang
aku diam diri
Namun ,
Kesedihan melanda 
Payah aku mahu bicara tentang itu
cukur sekadar melepaskan penat 
disini ,


belog kau haruskan aku menatap . mencuri kata-kata indah 
bukan untuk mereka , tapi AKU !




kalau ikut kira : 18hb aku dah updated ! ishkkk . .


tahun ke 3 untuk aku jadi blogger , tapi aku tak hebat ! 
hanya luahan hati . 
aku punya belog , suka hati aku nak taip apa . .


Pic : aku detim di MASJID KRISTAL ! bukan senang untuk aku berpakaian ladies . HAHA

Labels: , , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)