Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
sengsara hati
May 8, 2011 • 1:44:00 PM • 0 comments

08052011 - Ahad

Haaa , celaka ko !
hangin 1 badan rasa .
Ko nie main-main ke ape haa??
Ko ingat aku nie tunggul kayu ke , 
tak ada hati perasaan ?

ehhh , haloo halooo .
dah puas ke ko buat aku tersenyum manis ?
ada ke ko tanya perasaan aku sekarang
ada ke ko buat aku gembira seperti ko kenal aku ?

* plus , aku tiba-tiba naik hangin tak ada ribut *

Walaweh , hari yang memeningkan jiwa
aku dalam keraguan
aku dalam kebenaran
aku dalam kebuntuan
tak ada jawapan
hanya hati jiwa yang sakit 

* erghhh , geli hempedu baca ayat aku tuh *

BODOH !!

arghh~ 
ketika saat aku ingin butakan hati
ketika saat aku ingin lupakan jiwa
ketika saat aku ingin kelemahan rindu
tapi ,
kau jelmakan ketika aku kesunyian
kau memberi harapan
kau membuatku " mencintaimu "
sesaat itu ,
aku hulurkan dengan keikhlasan
aku hulurkan dengan kujujuranku
apa yang aku rasa ??
itu PALSU hati mu..
adakah kebenaran itu masih jelas untuk aku tafsirkan?
andai benar , aku redha .
ku rasa  sengsara hati melanda ku

NUKILAN KU 
0143 pm
lab computer
jiwa panasku . :(

Labels: ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)