Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Perlukah Aku Mencarinya
May 11, 2011 • 1:19:00 PM • 0 comments

11052011 - Rabu

Semalam . 
Aku terlampau obses dengan hati & jiwa 
dalam keadaan dihantui emosi yang "damn"
Aku terlorong kata-kata merobek jiwa sendiri

" arghhhh! "

Bangang betui . FUCK !! 

Aku sengsara 
Aku kecewa
Aku dan aku..
Aku inginkan kepastian darimu
bukan begini ??
dalam diam 
kau lari mencari diri sendiri

Perlukah aku mencarinya ??
Aku lemah 
Aku pasrah

Dan terima kasih untukmu
agar kau tahu ,
cinta ku untuh dihatimu 
Mungkin cintaku disini dan tak kembali lagi untukmu



sedarkah kamu ??
mengertikah dirimu dengan diriku

Aku sayang kamu , Sy........     


Kalau cinta katakanlah
ku tak mau terus gelisah
Kalau diam tak ku tahu
Mungkin aku pergi berlalu
Lepaskanlah kalau kau benci
Tidak sekali ku marah pada mu
Ku tak marah

Labels: , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)