Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Menghargaimu..
May 9, 2011 • 4:27:00 PM • 0 comments


09052011 - ISNIN


bodoh !! tak perlu melarikan diri kalau kau benar .

dan aku tak akan mencari andai kau tak berhenti .
kau palsukan kata-kata manis mu. . celaka!



** haakktuiksss ! panas line blog jer kan. ape kes ??
tuh status kat facebook aku dalam 1 jam yang lepas . hampeh !

Aku hold & hold ~ 

. sambung balik taip lepas tuh ?? HAHA

Sejak kebelakangan ini
aku semakin beremosi diri
ada sahaja kata-kata " semak " yang merobek jiwa

" apa ku kesah ? "

aku yang bahasakan kata-kata manis
bukan kau . aku relax ?
kau tak ada tempat aku . mana tahu ?
Puas hati?
kau curi hati aku
kau sampahkan macam kau buang jiwa kau

bermakna ke
tak bermakna ? bagi aku ,
sangat bermakna
Musykil disaat aku hiburkan hatiku

* aku mati akal *

aku tidak tipu hati ini
bukan aku EGOIS yang keterlaluan
aku ada jiwa
aku ada perasaan
tiba-tiba kau diamkan diri 
cuba kau bayangkan aku ??

* kau pernah merasa bukan *

Hamba kata aku ;

" aku menerima kehadiran kau dengan hati yang terbuka . Namun, disaat aku menempuh membuang kekecewaan dan memberi sepenuh cinta itu . Kau lari dan cuba melarikan dari aku . Kau pantas membuang !!aku buntu dan dilema . Aku bukan meminta untuk dimiliki , tapi ?? aku ingin dihargai, cukuplah untuk kau menghargai kehadiranku. Aku bukan seperti DIA yang kau sayang . Aku ingin kau mengerti , cinta ku ikhlas . "

hargailah selagi masih ada . jangan kau tangisi andai aku pergi selamanya~
Disaat  Aku Mencintaimu....
Aku seorang yang EGO untuk merasa cinta
ketika kau meminta cinta itu
aku mengharapkan ia menjadi TERBAIK 
agar aku tidak EGO untuk merasa cinta darimu
Setelah itu..
kau yang  curi kasih sayang ku....

. aku gila jiwa jiwang , pasti! .
aku suka begini dan begini 
meluahkan apa yang terasa , patut ??
agar kau tahu . 
AKU SAYANGKAN DIRIMU SEPNUH HATIKU!
Percayalah .

Labels: , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)