Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Bersama Ketua Pengarah Pertahanan Awam Malaysia
May 18, 2011 • 11:27:00 AM • 2 comments

* Special untuk kameragurls . AKU !
Saje nak tempek pic nie , asyik orang lain jer leh snap .
Aku nak gaks , hehe 


16 MEI 2011

Lawatan & Program turun padang bersama
Ketua Pengarah Pertahanan Awam Malaysia

Dato' Haji Abdul Halim bin Abdul Hamid
bersama isterinya

&

Mejar Kolonel
Kamal bin Mokhtar
Pengarah Pertahanan Awam Negeri Terengganu

Wahh , segan der wa cakap lu . Hari tuh rushing mak bapak aku . Balik office terus terjah office JPAM HULU TERENGGANU lak . Nasib aku tak balik rumah lagi time tuh , dapat call kena shoot gambar .
walawehhh , aku dalam kelam - kabut . Woooooooooooooooo!! 

Anggota lain dah standby dah , aku jer dengan muka poyo . ishkk! Sakit mental time tuh dengan mood tak ade perasaan jiwa dah . Maaf ! Menanti penuh kesabaran , ;))



Nasib baik aku tak pakai uniform aku , aku jadi ayu ! HAHA







;)

Labels: ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)