Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
berlari jiwaku
May 15, 2011 • 9:50:00 AM • 0 comments







Ahad-15032011


Selamat Bekerja !! && 

Selamat Hari Belia

Wahhh! Akhirnya aku kembali berupdated . 
* maxis bokben aku macam tak hidup jer , asyik GPRS*

arghhh! batuk aku semakin menjadi-jadi . peritnya jiwa 
2 hari aku tak updated , entah apa nak story lak nie .
start minggu lepas , emosi aku terganggu 
asyik updated pasal bahan jiwa tak bermodal
wwoooot !!
panas jiwa ??
sakit hati ? 
Biarlah , asalkan aku yang lepas perasaan
bukan mereka?
yang tak mengerti . mental ? poyo lah !

Aku pergi kawad , tapi bermalasan 
duduk dalam office . ON PLUG !
tetttt , tettttt .. " facebook "
amboiiii , emo?? 
Tiba-tiba lari tanpa bersalam dengan orang yang ku sayang ,
Ishkk . im sorry my family gila-gilaanku .
jiwa aku runtuh , aku tidak berminat untuk semua itu . 
pluss . ++ jiwa hancur !!
aku jatuh dalam mimpi untuk berdiam diri

jumaat lepas... *dan lagi lagi , hati jiwa mahu ke cup prix tapi?

aku lepak bundle .
yes! 
kacip pale senok ku kepulangan ?

* lihat pic kami diatas . hensem kan??

erghhh , entah rasa nikmat pergi town dengan member yang gila .
memang bertambah gila kot ?

hoho .

menyelam dalam bundle , sangat puitis . sangat sangat kegilaan

pic yang serabai , berkelah bersama family gue tersayang


Sekarang , hati aku tidak gundah . ^^
macam bagus sangat ,
ishkkk , tak detik jiwa tak rasa di hati

semoga awak selamat didalam hutan , maaf !


Labels: , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)