Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Selamat Hari Lahir ALONG
Apr 10, 2011 • 3:09:00 PM • 0 comments





ALONG .
Hari ini sudah APRIL 10 . 2011 . Termaktub sudah usia kau
sudah meningkat .??
Masih kau ingat entry 2 tahun lepas?? Masihkah engkau nak
wak mereng jugak??
Sila CLICK : .BONGEK ALONG!!!

Wahh , Hari ini hari engkau lagi ALONG . Aku dari semalam lagi nak taip entry yang TERBAIK dan lebih BAIK untuk hari bahagia engkau di saat ini . Walaweehh ! ! !
Mesti gempak engkau kan ?? Aku rasa kalau kau baca blog aku nie , confirm kau maki maki aku tahap HANTU KAK LIMAH nie . Wakkk lu....
Saborrrr jer lah ~~





Selamat Hari Lahir ALONG
yang Ke-24
Waaaadesss , Along !
Ingat kays . Ingat . . jangan wak-wak lupa lak ??
Engkau dah umur 24 dah . Dah masuk umur dewasaan nie .
Tak lama lagi kau pun dah nak naik pelamin . HOHO 
tak sabar rasanya dek dihatiku menanti hari bahagia kau tuh

Walaupun apa jua sekali pun ;


Selamat Hari Lahir untukmu
sepupu kesayanganku ;
NURUL HANISAH BT ZUKIFLI


SEMOGA KAMU DILINDUNGI OLEHNYA & DIMURAHKAN REZEKI
&&
AKU DOAKAN YANG TERBAIK UNTUKMU JUA
JANGAN KAU BUAT ONAR LAGI YERKKK .

Along , ku tahu hati mu tuh sangat tulus walaupun dasarnya mu nampok macam ganas . nampok macam gengstar . nampok macam garang .
tapi .
nalurimu tuh kecek jer long . sebab ??
mu selalu keluarkan air mata takkala mu berduka kan??
Walaupun , aku tahu isi hatimu bagaimana .


AKU TETAP KATA GOK ; MU BEKENG TAHAP LIPAN !!

Labels: , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)