Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Setahun sudah pemergianmu... Abang Amir !
Mar 29, 2011 • 4:29:00 PM • 0 comments




AMIRUDDIN BIN MD ARIFF@RAMLI

05021974-29032010


Setahun yang lepas , jengkil aku rasa menaip menari entry ini. Masih dalam bayangan di minda saat-saat itu. Arwah abang aku , arwah abang aku yang kedua. TIDAK MUNGKIN aku putarkan kembali , tidak aku rasa mahu meraung di saat itu lagi . Aku menerima , menerima dengan rela hati & redha . 
Itu JANJIMU yang maha ESA. 
Yang HIDUP pasti akan pergi 


hari ini tarikh keramat itu datang lagi march 29.2011 
sudah setahun !! 
Cukup pemergianmu disana.
alangkah kerdilnya aku . alangkah syahdunya aku.
mana mungkin aku tidak bersedih , kini tinggal aku keseorangan.
perginya arwah abang aku yang kedua, setelah dua abang aku pergi menghadapnya 10 tahun yang lalu . 
itulah JANJIMU.

AL-FATIHAH untuk arwah abang-abangku.
Semoga kalian aman disana . && ditempatkan dengan 
orang-orang yang beriman.

Masih ku ingat disaat pemergianmu . Aku tiada disisinya , tiada untuk melihat saat genting itu . Aku jauh , jauh meninggalkan kamu dalam kepayahan. Akan tetapi,ketika aku jauh itu engkau masih mencariku..

 " Adik yu mana mak ?? Adik yu.. adik yu... 
Bak kata mak selepas pemergianmu,dikala aku tiada dirumah saat itu .
Seminggu . selama seminggu itu engkau mencariku.

T______________________T
masih tersisih rasa itu ; aku tiada 

malam pemergianmu itu , aku leka berkursus di DEMONG , Besut Terengganu. Dikala leka itu , aku terasa asing di malam itu . SUNYI !
sekelip mata engkau pergi . Sedih di saat itu , air mata yang mengalir.
temanku , terima kasih untuk kalian. 
Aku semangatkan diri pulang malam itu . Walaupun hati ingin menangis , ingin menjerit. Aku rasa diriku sangat kejam . Aku tiada disaat mu pergi .

Walaupun apa cara sekalipun ;

Maafkan adikmu.... 
 Setahun sudah pemergianmu.. abang amir!!!

ADIK SAYANG ABANG!
Payahnya rasa nak taip entry nie . JIWA! 

Labels: , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)