Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
nurulbadiah follow aku
Mar 2, 2011 • 12:13:00 PM • 2 comments

OMG !
 wah cik comey kita tuh follow my blog , hiewww hiewww .

korank mesti ingatkan entry aku yang nie  yang aku pergi JOM HEBOH tuh kan . Aku ada jumpa gurl comey kita tuh . Mula-mula aku tak kenal pun dia tuh blogger . Anak sedara kawan aku tuh yang bagi tahu kat aku . 

 epa : " ella , tuh nurulbadiah blog opp ??"

ella : yer aaa...
&&

kami dengan muka slamber jer pergi kat dia .

apa lagi kan ??

aku jer lah wak muka poyo , malu-malu cakap dengan dia .
tuh nasib si budak ella yang dah biasa jejak blog dia .
heeeeeeee ,
anyway ! 
Thanks dear , 





lepas nie , nak ajak die pergi shoot pic lah dengan member crew !
Ok tak kawan-kawan blog ??

aku suka tengok pic-pic dia , sume berstylo !
seriuosly , bak kate orang ganu : comey molek!!!!!!!!!


yang best nye , dia orang TERENGGANU !!
senang sket nak jumpa . ^^

thanks cik comey , jum kita outing shoot pic ek

Labels: , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)