Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Kembara Bermotosikal ( Kembara Setia Pengarah JPAM Terengganu 2011)
Mar 9, 2011 • 4:29:00 PM • 3 comments







Hye , Hyeeeee... manusia di alam blog nie !!
Apa khabar kalian disini , disana di mana-mana sahaja ??
sihat kah  atau demam kah anda ??
berharap ada sinar kebaikan untuk kalian .

4 hari sudah aku rasa berlalu , entry yang sepatutnya sudah tertaip .
sudah terpampar disini , di hebohkan
Namun , hampa ! Arghhh.. aku hampa untuk menaip .
Jiwa aku buntu , dunia aku tiba-tiba kosong , kelam ?
fantasi menjadikan aku hilang . Hilang dek arus kekosngan minda untuk bertapa di sini

MAAF .


Sejenak di alam ini . Aku gambarkan suasana di minggu lepas . Memaksa diri untuk berkonvoi
Pengalaman dalam hati tersimpan rapi .

Lihatlah !





Isi gambar sudah terpampar , namun isi bercerita tiada lagi ?
Aku kurang imaginasasi sekarang . KOSONG jiwa KOSONG idea .
tak mampu bercoret , menghafal kata-kata manis .
cuma aku berkata : minggu lepas aku pergi konvoi .

manis . tetap ada dalam perjalanan . Kegembiraan terpapar di hati mereka yang mengikuti program ini . maklum ~
aku dalam pertama kali seumur hidup berkonvoi . LIKE ~



manis bergambar bersama ,  
TUAN MEJAR KAMAL BIN MOKHTAR
Pengarah JPAM TERENGGANU
Terima Kasih TUAN .



Banyak cerita dalam gambar , ikut hati . Nak upload berjuta gambar ketika konvoi . SANGAT LAZAT berjalan .

Perjalanan itu bermakna , andai kita tidak terasa MOODY terlebih . Kalau HATI
lebihkan perasaan kegembiraan. Ia menjadi semanis RASA .
Percayalah !!




LIKE FATHER , LIKE DAUGHTER !



Ini BAPAK PENYAMUN , Maaf sarjan ,
TOK PENGHULU aku 
KELAB MOTOR PERTAHANAN AWAM
( KEMPA )




Aku tak mampu nak upload lagi . 

dan 
lagi 
yang
ini aku nak upload 
ketika di : GAMBANG WATERPARK !




KEMBARA BERMOTOSIKAL
Kembara Setia Pengarah JPAM 
Terengganu 2011
4hb-5hb MAC 2011

TERENGGANU - DUNGUN - KEMAMAN - KUANTAN

KUANTAN - KEMAMAN - H.TERENGGANU- TERENGGANU


erghhhhh!! Penat ~

terima kasih 
malas nak cerita lagi .
fahamilah disebalik gambar itu , :P


nak tatap pic lain , boleh add di facebook
Search ; Saya Cikyuyu

Labels: , , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)