Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Kesedihan Terhimpit Jiwaku
Feb 22, 2011 • 12:49:00 PM • 0 comments






Kelip-kelip mataku 
Menahan rasa di jiwa 
yang pasti perasaan itu semakin mencucuk hati 

Tiba-tiba mengalir air mata ku
Yang sekian lama bertakung 
Pasrah ?? Redha ??
Tidak PASTI !! Aku TIDAK PASTI !!
Adakah itu aku di belenggu PERASAAN diri sendiri

Namun ,
Kegelisahan , Kesedihan 
Semakin menghimpit jiwa raga ku 
tertutup rasa kegembiraan
tidak sekelumit jiwa untuk meraih kedukaan itu

Aku terdampar kesepian
terbaring tidak terbangun
Terasa ingin berlari jauh di puncak yang tinggi




Namun,
Kesedihan terhimpit jiwaku
Aku ingin bangkit
Bangkit melawan kesedihan dalam pasrah 


Nukilan : 
Aku 
12.57 pm
22 FEB 2011

Labels: , ,



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)