Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Sick - Sad - Sengal
Jan 29, 2009 • 2:45:00 PM • 0 comments

Salam,

Aku tak tahu nak taip apa coz kepala tengah pening giler bayang dah!
Tiba-tiba jer migrain mengetuk kepala otak aku. Aduhhh!!! Sangat sakit tahap kepala KATAK dah, mahu sahaja aku blaaa dari sekolah. Balik rumah tidur dengan selenanya dan memeras otak untuk pulih menjadi TIDAK SAKIT. Orang yang mengetahui sahaja macam mana perasaan di serang sakit ini. Sila sakit dengan baik. Aku tak tahan sudah!! Kepala dah kering otak nak taip. Tp,

Aku gagah jugak nak taip entry wat hari ini. Macam-macam penyakit ada kat aku sekarang!!

MIGRAIN
MIGRAIN
GASTRIK???

Betul kerw??????
DARAH RENDAH lebih berbahaya dari darah tinggi??

SIAPA TAHU??
photography Pictures, Images and Photos

-------------------------------------------------

Kepada Insan itu..

kawan aku yang bernama NOR AZWANA BT IBRAHIM

aku doakan kesihatan mu juaa..
muga-muga kita sentiasa sihat.
bakpe kita sakit SOKMO gue??
Macam kembar lop.

epy selamt tinggal kepada budak sengal yang giler
290108-290109
1 years sudah!
tp,
mesej itu tetap aku simpan sampai sekarang.
Memang heavy gler la!!


Budak lelaki yang sedang dalam dilema memohon kemaafan dari aku tue,
SILA LAH MAAF DENGAN SECARA
" FACE 2 FACE "
AKU gler mahu tengok muka kamu.
WAKAKAKAKA.

NOTA :
JANGAN LAYAN POST AKU SANGAT
ADA YANG BETUL??
ADA YANG tak BETUL KOT.
HANYA YANG MENGETAHUI SAHAJA

SELAMAT BERCUTI untuk aku.

lot of loves.
CIKYUYU


PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)