Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
MARZUKI BIN JALIL tag AKU
Sep 24, 2008 • 11:36:00 AM • 0 comments
gree!! Nah ade lagik yang TAG aku.! Suka sangat suruh aku TAG. Sapew lagik.?
Budak dilarang melarang! MR MARZUKI BIN JALIL!! berahi lah mung TAG aku owk!!
TAG nie pasal 7 tentang aku. Cehh!! Aku tak taw apa nak cakap pasal 7 menda pasal aku nie! HAHA...
Ini dia..

1. AKU.?? Aku adalah aku. iaitu seorang budak perempuan! yang bernama Cikyuyu dan jugak dikenali dengan CIK KATAK!! mudah senang nak ingat. " yuyu da green " JANGAN CURIK!! itu tagline aku. Aku mmg glameroseeee dengan nama " yuyu da green " HAK HAK.! Nama Cikyuyu ini di ihlamkan oleh seorang sahabat masa sedang menyambung "study" zaman kegemilagan sewaktu remaja dahulu. Thnks a Lot "Suhaiza"!! kerna nama kita hampir sama. Dengan itu,dirimu memanggil ku "yuyu" dan sampai sekarang nama "yuyu" sedang dipanggil kepada sesiapa sahaja! KAH KAH KAH Sebabnya,aku pada 1 ketika dahulu di panggil dengan nama "SUE,SHADA,IEDA,NURUL" Nama aku memang banyak nak mampos!! cukup dahulu dengan nama aku.!

--------------------


2. Oke.?? Sekarang umo aku lak... Mengikut pada tahun ini iaitu TAHUN 2008 umur aku sudah menjangkau usia 20 tahun. Ini menunjukkan usia aku sudah mencecah alam kedewasaan & akan meninggalkan zaman remaja aku yang penuh dengan kekacauan & kebosanan yang melampau. HAHA * ishhh. AKu hanya mengarut meraban jerk!! OOooo.. jeng-jeng nie nak wat statment sket kat korank.. HAHA deme-deme jangan terkezut sudah yerk.. Mengikut kata MAK aku, aku sebenarnya lahir x cukup bulan. HAHA Pada usia kandungan AKU 7 bulan. AKU menumbuk-numbuk MAK aku yang sedang mengandungkan aku masa itu untuk meloloskan diri dari keluar dengan BEBAS! arghh.. Pada tarikh December 14 1988, lahir lah seorang bayi perempaun yang sangat comey & sangat kecek!! * ( sapew lagik.? AKU lah 2..!! ) dengan seberat 1.4 kg sahaja! * xsampai berat GULA pun. Betapa ringan nya aku masa di kuarkan di dunia ini dengan kekuasaan ALLAH S.W.T!! alhmdulillah.. Aku sihat sampai sekarang... Kalau di kira kan AKU cukup bulan, umur aku sekarang ialah 19 tahun! HEHE

---------------------


3. Ngeeh3!! Sal sibling aku lah yerk! HUHU Aku mempunyai 4 adik-beradik kesemuaan! Aku merupakan anak tunggal perempuan! KAH KAH KAH* ketawa sket!! Aku mempunayi 3 abg yang macho,hebat,smart, dsb!! Bukan aku puji tapi orang puji. HAHA So.?? mengikut tahun-tahun yang aku kira.. jarak umur antara ABANG-ABANG HENSEM aku semua ialah 15 tahun,14 tahun & 12 tahun.. Ooo! teramat jarak nak mampus dengan mereka-mereka ini!. HUHU tapi.. aku nak ucapkan al-fatihah untuk arwah abang aku iaitu YAHYA PAHMI & MOHD FAIZOM kerana sudah kembali ke rahmatullah pada tahun 2001.
---------------------
4. Aku ini jugak merupakan seorang yang NAKAL. Dan memang aku NAKAL babas! Sebabnya aku pun tak tahu kenapa dalam adik-beradik aku.?? Alu soarang jer yang ada sifat NAKAL keterlaluan ini. HUHU Ini kerana,masa kecik-kecik aku sanagt agresif berbading dengan kazen ku yang perempuan HAHA Dan aku di jaga oleh DATUK & NENEK aku di kampung. So.?? Kalau ada yang degil,cofirm PAK CIK aku membedal anak-anak buah nya apabila mereka-mereka ini tidak mendengar kata. HAHA termasuklah AKU. uhh.. sebab semua kazen-kazen aku LELAKI.
Nak jadi kan cerita.?? Aku akan mengikut mereka itu ke mana sahaja pergi. Walaupun dalam baruh.?? Sungai.?? Lastik burung.?? Macam-macam lagik!! HAHA Sampai lah umur ku mencecah 16 tahun perangai ku seala-ala " TOMBOY "!! Kalau korank yang kenal aku.?? Cofirm akan terkezut bewuk tengok aku macam DATIN yang glamoresss! awwww..
---------------------
5. M'col.?? Aku sangat lah suke kacaw orang! Dan memang aku sukew. Sukew & terlalu sukew Mcol sesiapa sahaja yang aku sukew. Dan sesungguhnya aku sukew dengan cara itu. Sebabnya. Aku akan bosn pabila matahari tergelam. Dan aku akan mengatuk apabila di siang hari. HAHA
--------------------
6. AKu tahu MARZUKI BIN JALIL akan jadik kawan baik aku! Dan kawan aku untuk membuli. Dia sukew buli aku. Buli lebih-lebih dengan caranya. KAH KAH
--------------------
7. AKU malas dah nak taip-taip.! AKu penat dah taip-taip.. HARAP MAAP!!
Tag nie aku tak nak bagi kat sesiapa!!

Labels:



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)