Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Kad raya dari kawan blogger
Sep 25, 2008 • 9:33:00 AM • 0 comments



Ohh.. mintak ampun kat kawan-kawan blog ku! aku sekarang amat bz di minggu akhir ini.
Kerna aku ada tugasan di luar. HAHA
so.?? aku nak menghiaskan blog nie dengan KAD RAYA yang aku dapat dari jeng2,,
nanti koma2 semua lihat sendirik.



FROM : ALONG ARMAN




FROM: YANIE PUTRAJAYA




FROM: afeq



FROM: g33


FROM: JACKSTER

KEPADA YANG BAGI KAD RAYA INI. KU UCAP KAN BERBANYAK TERIMA KASIH DI ATAS PEMBERIAN KAD TERSEBUT. KU MEMOHON KEMAAFAN DARI KALIAN SEKALIAN. ANDAI NYA ADA DIRI INI TERSASUR KATA & TERLEPAS KATA. HARAP DI MAAPKAN. AKU HANYA HAMBA ALLAH YANG ADA KESILAPAN & KESALAHAN.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
SALAM KEMAAFAN DARI

CIKYUYU @ CIK KATAK

MaAPKAN dAkU!!

" sayA sAyAnG kAmU sEmUa "


Labels:



PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)