Domo-kun Cute
Cikyuyu : Kamera.Vespa.Novel
Jejak Kasih Bersama ALONG ARMAN
Sep 3, 2008 • 9:22:00 AM • 2 comments

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera kepada kawan-kawan seperjuangan..
Semoga Kalian dirahmati olehNya & dilindungi.. AMIN ya Rabbana Alamin!!

Bismilahirrahmanirrahim...
Akhirnya.. saat yang telah di janjikan. dan waktu yang di temerai.. Pada last week,Cikyuyu bersama rakan blog bejejak kasih. Kami bersepakat untuk ketemu
Pada 28/8/08 Jam 4 petang.. Dua insan yang bernama WANITA sedang jejak kasih
di sebuah pusat beli-belah di bandar persisran air iaitu di MYDIN MALL..
Dengan hanya,bertemankan kaki seorang diri.. insan yang dinama Cikyuyu sedang berkeliaran di sebuah pusat beli-belah GIANT.. bergewdix2 seorang diri macam orang "CRAZY"
kerna di tinggalkan oleh seorang HAMBA ALLAH di GIANT. CikFida selaku geng KJKT. Kami pagi-pagi sudah jadi MINAH JALANAN. kerna pagi-pagi lagik sudah menjernah di PANTAI BURUK. HAHA!!Dengan itu,Cikyuyu membuat keputusan untuk berjejak kaki ker MYDIN MALL.. Setelah mendapat panggilan dari ALONG ARMAN...
Akhir nyee...!! CIKYUYU & ALONG ARMAN sudah berjaya JEJAK KASIH. CAk3 greee.. YA ALLAH YA TUHANKU.. ye ker ALONG ARMAN nie..?? Tinggi nye.. Kih3Cikyuyu ngan ALONG ARMAN juz kat bawah bahu dye jerrr.. huhu!! Cikyuyu memang BUDAK KECIK..
gree.. Dengan malu-malu kucing g2,Cikyuyu pon bersalam dengan ALONG ARMAN. hik3
Malu nye toksah ctew lolh.. KAH3! Then,dengan di janjikan oleh Cikyuyu yang ingin menbelanjekan ALONG ARMAN di KFC. huhu.. Kami pun laju jer jalan masuk dalam KFC.
HAHAH. Then.. TAMAT lah riwayat ctew ini! SEkian Terima Kasih di ucapkan..




Venue; Mydin MALL

* tengok tue,CIKyuyu da cakap kan.. Cikyuyu BUDAK KECIK jer..

Venue ;
KFC Mydin MALL



NOTA:
ALONG! hooray.. Nanti len kali along blnjer YUYU lak ehy. HAHA!!


PASTFUTURE
Supergirl
Cikyuyu
DEC 14 . 1988
terengganu
INSTAGRAM
TWITTER
FACEBOOK


“Ya Allah, jadikanlah daku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan gembirakanlah daku dengan kekayaan sehingga memperolehi seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik-baik pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala-galanya.”


" Andai satu hari nanti , inginku terbang ke PARIS " itu hanya MIMPI "  
Kata itu ??

Belajar menjadi ikhlas. Ikhlas itu adalah rahsia awak dan Allah sahaja. Tidak ada seorang pun di dunia ini yang dapat membuktikan dengan kata-kata yang dia benar-benar ikhlas melainkan dengan hatinya yang reda. - Bern (Blues Amni)